Familiak

Gure ikasleen gurasoak ere hezkuntza komunitate honen parte direlako, elkarren arteko interkomunikazioa sustatzeko sortutako txokoa da hau.

Oharrak

Maila bakoitzari buruzko azken oharrak aurkituko dituzue txoko honetan.

Sartu eta ikus!

Haur Hezkuntza

2 urteko gela

3 urteko gela

4 urteko gela

5 urteko gela

Lehen Hezkuntza

1. MAILA

2. MAILA

3. MAILA

4. MAILA

5. MAILA

6. MAILA

Guraso Elkartea

Gurasoak hezkuntza komunitate honen parte garrantzitsua direlako,
hauen ekarpenak biltzen dituen Guraso Elkartearekin, ikasleen
heziketa prozesua eraikitzen dihardugu elkarlanean.

PARTAIDEAK

– Nerea Urizar Ugartemendia
– Vanesa Bustamante Quintanilla
– Esti Mendez Mendez
– Iñaki Hernan Mendibe
– Amaia Mendibe Mazorriaga
– Alazne Rodriguez Gomez
– Elena Rotaru
– Naiara Urien Trejo
– Maria José Gonzalez Vernalte

Eskolaz kanpoko ekintzak

Ikasleek heziketa integrala, hau da, arlo ezberdinak lantzeko aukera izan dezaten, eskolaz kanpoko jarduera aukera anitza eskaintzeko ahalegina egiten dugu. Ikasleen parte-hartzea eta norbere zaletasunez gozatzea sustatuz.

Hau da eskolaz kanpoko ekintzen zerrenda:

1. Multikirolak
2. Inglesa
3. Street dance
4. Robotika
5. Psicomotrizitatea
6. Marrazketa
7. Igeriketa

Osasun gomendio eta arauak

Ikasle guztien osasuna bermatzeko gomendio eta arau hauek jarraitzea beharrezkoa da: ikasleren bat gaixorik dagoenean familiak ez du eskolara bidaliko, beste ikaskideak kutsatzeko arriskua dago eta. Ikasleren batek medikuaren beharra duen bakoitzean eskola familiarekin kontaktuan jarriko da umearen bila etortzeko eta medikuarengana eramateko. Etxekoekin hitz egitea ezinezkoa den kasuetan, ikaslea herriko anbulatoriora eramango luke eskolako irakasleren batek (salbuespen kasua).

Gaitz kutsakorren bat dagoen kasuan ikaslea etxean geratu beharko da osatu arte.

Ikasleren batek alergiaren bat badauka medikuaren agiria ekarri beharko du eskolara lehen bait lehen.

Zauria urarekin garbituko zaizkie. Kolpeen kasuan izotza jarriko zaie.

Buruko kolpe baten aurrean etxera deituko da ikasleari gertatutakoaren berri emateko eta kasu hauetan etxera joatea edo medikuarengana eramatea hobesten da.

Zorriak daudenean tutoreak email bat bidaliko du eta familien ardura izango da hau zaintzea ikasturte osoan zehar. Famili guztien inplikazioa behar da arazoa bideratu ahal izateko.

Prozedura gida (PDF)

Eskolan ez da botikarik emango. Salbuespen modura eta kasuan kasu, pediatrak horrela adierazita(dosia, ordua…), ezinbesteko kasuetan, eskolan eman ahal izango zaio, hala ere lehen dosia etxean emango zaie.