SILIKONA HAUR HEZKUNTZAKO SARRERAKO ATEAN-SILICONA EN LA PUERTA DE ENTRADA DE EDUCACIÓN INFANTIL.

Kaixo familiak:

Gaurkoan ere HAUR HEZKUNTZAKO sarrerako atea silikonaz beteta aurkitu dugu.Hori dela eta,eskolako ikasleak goizeko 10:00ak arte ezin izan direla beraien geletara sartu adierazten dizuegu.

Eskertuko genizueke gaiaren inguruko informazioa zuen inguruko guraso, eragile edo herritarrekin partekatuko bazenute denon arteko elkarlana ezinbestekoa baita horrelako ekintzak sahiesteko.

Mila esker zuen laguntzagaitik.

Zuzendaritza taldea.

Kaixo familias,
Hoy también hemos encontrado la puerta de entrada a EDUCACIÓN INFANTIL llena de silicona. Por ello, os informamos que los alumnos y las alumnas de la escuela no han podido acceder a sus aulas hasta las 10:00 de la mañana.
Os agradeceríamos que compartierais la información sobre lo sucedido con las madres ,los padres o ciudadanos de vuestro entorno, ya que la colaboración entre todas y todos es imprescindible para evitar este tipo de acciones

Equipo directivo.